  • Data: 2008-11-12 12:25:17
    Temat: Re: Korekta faktury z roku poprzedniego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Nov 2008, Andrzej wrote:

    > Niestety jest przychodem. Było paręnaście interpretacji w tej sprawie. Sprawa
    > jest złożona i nie rzucę z pamięci dokładnego wyjaśnienia. Generalnie dotacje
    > z UE nie są przychodem...ale EFS jest takim dziwnym tworem

    Acha. Thx. za wyjaśnienie.

    > tak powinno być...ale firma szkoleniowa sama nie wiedziała trochę co mają z
    > tym zrobić. Razem z fakturą od nich dostałem 3 RÓŻNE interpretacje z US

    Ech :(
    Przy okazji przejrzałem rozporządzenie o KPiR nt. przypadku przychodu
    zwolnionego z opodatkowania i literalnie wygląda na klops.
    "Nie przewidzieli" (wniosek: literalnie konieczna byłaby korekta
    przy przepisywaniu z KPiR do PIT).

    > Tutaj zaczyna się cały cyrk. Dofinansowanie jest przeznaczone dla
    > *uczestników*, ale oni tych pieniędzy nie dostają - są wirtualne, jedynie
    > zawarte w umowie z firmą szkoleniową. To na podstawie tej umowy firma
    > szkoleniowa dostaje te środki z odpowiedniego funduszu EFS.

    IMVHO "wirtualność" by nie przeszkadzała... ale skoro to nie
    "środki ue" faktycznie jest pat.

    pzdr, Gotfryd