    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta faktury z roku poprzedniego
    Date: Wed, 12 Nov 2008 14:26:28 +0100
    Sender: g...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Hm... no to mam ćwieka.
    > Literalnie minister nie odniósł się do takiego przypadku!

    Do jakiego? W zwolnieniach od podatku znajduje sie kilka punktów, między
    in.46 ,114 czy 129. Przy czym rzuciłam tylko okiem, że zwolnione są
    środki wedle przepisów przywołanych w ustawie - gdzieś znajdziemy ten
    przypadek - tym bardziej, że pewnie jeszcze z kilka dotyczy róznych
    programów pomocowych. Przy tego rodzajach są oczywiście pewne
    obwarowania - wkładem własnym może byc wpłata własna, jeżeli szkolenie
    jest organizowane dla pracowników, wkładem pracodawcy w tym wypadku jest
    wynagrodzenie nie mniejsze niż minimalne bodajże. Ale mówimy jednak o
    dotacji - chyba, że ja mówię o dotacji a ty o czym innym. Co tez jest
    mozliwe;D

    > Dobra, dobra, ale stawiasz intrygujące pytanie - czy przychód
    > nie podlegający opodatkowaniu wpisać do KPiR :D

    Ja? Dawno juz stwierdziłam, że kpir jest tworem, do którego wpisuje sie
    tylko to, co ma wpływ na opodatkowanie

    [...]

    > W sumie nieźle brzmi. Jak nie przyjdą na kontrolę to nikt się nie
    > przyczepi, a jak przyjdą to będzie się martwił (uszczuplenia nie ma,
    > czyli jedynie "nieprawidłowość w prowadzeniu").

    i co z tą nieprawidłowością? Przypominam, o możliwości korekty;>