  • Data: 2015-10-09 08:11:30
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2015 o 08:06, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Oczywiście. Bo wartość bezwzględna matematyczna nie przekłada się na
    > wartość życiową. Jak ktoś ma 10 tysięcy miesięcznie, to jak odda 2000 i
    > zostanie mu 8000 to będzie żył nadal bardzo dobrze i na pewno z głodu
    > nie umrze. Jak ktoś ma 2000zł i odda z tego 400zł i zostanie mu 1600, to
    > to obniży drastycznie poziom jego życia i może przerzucić z półki
    > ,,przeżyjemy'' na ,,szukamy jedzenia''.

    No i właśnie VAT jest takim podatkiem, że uderza silnie w biednych i
    słabo w bogatych, więc rozwarstwia społeczeństwo jeszcze bardziej niż
    PIT, gdzie choć trochę próbuje się to zmienić progami i kwotą wolną.

    Ja bym był za likwidacją VAT a nie PIT i zawsze mnie dziwi czemu Korwin
    tak świruje i chce likwidować fajniejszy podatek a zostawić ten
    najbardziej posrany i zaborczy....