  • Data: 2002-11-13 09:57:40
    Temat: Re: Koszt czy amortyzacja
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyposażenie w 100 % umorzone (koszt).
    > - pozdrawiam
    Sadysto (tko) :))))))))))))))))................. każde krzesło wprowadzone
    jako wyposażenie w przypadku przekroczenia czasu użytkowania 1 roku stanie
    się środkiem trwałym, czy nie tak????????
    Czy rozpatrujesz każde krzesło jako osobny element czy jako zestaw krzeseł i
    stołów?

    I co dalej po roku?
    Chyba jest prostrze podejście?
    pozdrawiam