  • Data: 2011-03-01 10:52:34
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:747823782.20110301112026@pik-net.pl...
    > Hello Jan,
    >
    > Tuesday, March 1, 2011, 11:00:43 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda. Do tej bzdury usiłują nas przekonać socjalisci i obecnie Tusk
    > i jego kompania w kampanii na rzecz uwalenia OFE. To są odrębne fundusze
    > i środki nie są mieszane.

    Z mojego punktu widzenia pieniądze idą do czarnej dziury.
    Sprawdziłem to empirycznie. Dlatego nie ma znaczenia co się z nimi dzieje w
    czarnej dziurze.

    Przeprowadź emiryczne rozumowanie.
    Sprawdź czy podwójna kwota składki na zdrowotne płacona przez zarabiającego
    2x więcej przekłada się na dwukrotną jakość opieki zdrowotnej. Mi wyszło, że
    nie.
    Sprawdź czy dwa razy większa kwota składki na ubezpieczenie rentowe płacona
    przez zarabiającego dwa razy więcej przekłada się na dwukrotnie większe
    odszkodowanie. Mi wychodzi, że nie.
    Dlatego NIE MA ZNACZENIA teoretyczna odrębność.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/