  • Data: 2011-03-01 10:52:47
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 11:04, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Takie sytuacje miałem w rodzinie. W praktyce nie różni się
    > to niczym. ZUS jest podatkiem, a z niego po straceniu ok 11% na pensje i
    > marmury ZUS reszta jest przy użyciu zagmatwanego algorytmu wypłacana
    > nierobom i emerytom.

    > Pieniądze są rozkradane przez urzędników (11% składek ginie jako koszt
    > funkcjonowania ZUS),

    Ciekawe skąd masz te dane.
    W sprawozdaniu za 2009 roku
    http://www.zus.pl/bip/pliki/spr2009.pdf
    można znaleźć:
    Koszty zasadniczej działalności operacyjnej 3 927.323
    z czego:
    wynagrodzeń 49,32% (2 002 783 tys. zł.)
    Koszty zasadnicze działalności operacyjnej to 2,3% całości wydatków (143
    mld zł).

    Tak więc rozpowszechniasz jakieś kłamstwa wymyślone przez twojego guru
    lub kolejnego jego nawiedzonego fana. Jakież to konserwatywno-liberalne.

    pozostałe są wypłacane emerytowanym nauczycielkom
    > 50 lat, które mają chrypkę, emerytowanym żołnierzom 37lat, którzy
    > jednocześnie pracują jako najemnicy w obcych armiach

    A o zwykłych emerytach i rencistach nie wspomnisz?

    i na pokrycie
    > składek emerytów, których nie płacą solidarnie rolnicy.

    A to już finansowane jest z innych źródeł - głównie z budżetu.

    MD