  • Data: 2011-03-01 16:22:37
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 16:51, Liwiusz pisze:

    > Na tym polega właśnie rozwój gospodarczy, że do danej pracy potrzeba
    > coraz mniej pracowników. Co nie znaczy, że od razu ma wzrosnąć
    > bezrobocie, kto powiedział, że panie z ZUS nie mogą znaleźć innej pracy?

    No i coraz więcej ludzi pracuje w ogólnie rozumianych usługach. Teraz
    siedzą w ZUsie a potem będą siedzieć w jakimś dziale US i będą zajmować
    się obsługą wypłacania emerytur albo w jakich departamentach
    prywatyzacji i nadzorować sprzedawanie szkół i kolei aby były pieniądz
    na emerytury.

    > Czy jesteś luddystą?

    Pytanie słabo związane z dyskusją. W tej chwili mamy 15 milionów
    pracujących na 25 milionów zdolnych do pracy. Oficjalnie bezrobotnych
    mamy przy tym około 1,5mln. Naturalne jest, że ludzi będzie się i tak
    zatrudniać w usługach niematerialnych jak zdrowie edukacja, obsługa
    klienta czy też obsługa emeryta. Nie wiem po co likwidować ZUSowskie
    struktury żeby później tworzyć inne pośredniczące w pozyskiwaniu
    pieniędzy i wypłacaniu emerytur.

    MD