  • 11. Data: 2006-07-19 13:03:21
    Temat: Re: Koszty - nie można prościej?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-07-2006 o 13:58:24 cef <c...@i...pl> napisał:

    > Tak, tak... i w ramach taniego państwa
    > specjalne ministerstwo do spraw
    > zgodności Nowych Zapisów Ustawowych
    > z Aktami Starego Układu
    > - i minister od tego, koniecznie w randze wicepremiera

    Jest takie przysłowie - niech ci którzy mówią że się czegoś
    nie da nie przeszkadzali tym którzy to robią :)

  • 12. Data: 2006-07-19 15:17:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    t wrote:

    > Jest takie przysłowie - niech ci którzy mówią że się czegoś
    > nie da nie przeszkadzali tym którzy to robią :)

    Niech robią, a nie bajdurzą.
    Napisz projekt, zbierz 100 tys podpisów
    i gotowe - do roboty. Nikt Ci nie będzie
    przeszkadzał.

  • 13. Data: 2006-07-19 15:33:03
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-07-2006 o 17:17:51 cef <c...@i...pl> napisał:

    > Niech robią, a nie bajdurzą.
    > Napisz projekt, zbierz 100 tys podpisów
    > i gotowe - do roboty. Nikt Ci nie będzie
    > przeszkadzał.

    Się nie zrozumieliśmy.

    Ale odpowiem - napiszę projekt, zbiore 100 tys podpisów i na 100% odpadnie
    w pierwszym czytaniu.
    Daremne żale próżny trud, mafia działa.

  • 14. Data: 2006-07-19 17:01:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    t napisał(a):

    > Się nie zrozumieliśmy.
    >
    > Ale odpowiem - napiszę projekt, zbiore 100 tys podpisów i na 100%
    > odpadnie w pierwszym czytaniu.
    > Daremne żale próżny trud, mafia działa.

    Więc przysłowie powinno brzmieć: Niech ci którzy mówią że się czegoś nie
    da nie przeszkadzają w tym żeby mówić o tym że się da :)

    delikatna różnica.

    p. m.

  • 15. Data: 2006-07-19 17:12:34
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-07-2006 o 19:01:57 mvoicem <m...@g...com> napisał:

    > Więc przysłowie powinno brzmieć: Niech ci którzy mówią że się czegoś nie
    > da nie przeszkadzają w tym żeby mówić o tym że się da :)
    >
    > delikatna różnica.
    >
    > p. m.

    No w tym to mnie zagiąłeś :) Ale nie w tym celu zacząłem ten wątek.
    Chyba czas go skończyć bo same dusze bez życia tu się schodzą

  • 16. Data: 2006-07-21 21:35:25
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Podejrzewam, że dopiero wtedy byłoby wesoło.

    W taki sposob chyba 'poprawiają' Sąsiedzi czyli Pat i Mat, idole moich
    dzieci.

    Fakt, ze w koncu mają to co chcą, no moze nie do konca, ale przynajmniej
    jest smiesznie.