  • Data: 2009-02-21 17:59:29
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bella_10 wrote:
    > Witam. Mam podobny problem i bardzo proszę o pomoc. Przez 6 m-cy byłam zatrudniona
    w 2 zakładach pracy jednocześnie (oba poza miejscem mojego zamieszkania); przez
    kolejne 6 miesięcy zatrudniona byłam tylko w jednym zakładzie pracy (innym ale
    równiez poza miejscem mojego zamieszkania) Jakie koszty uzyskania przychodu powinnam
    wpisać???? Z góry dziekuję za pomoc

    umowa o pracę?
    zsumowac KUP z wszystkich pit-11 i przyciąć do limitu 2.502 zł 56 gr
    jeśli przekraczają.