    From: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kraj bez obowiazkowych ubezpieczen
    Date: Tue, 5 Aug 2003 20:57:12 +0200

    Użytkownik "Maddy" napisał

    | Rozumiem że Japonia wypada z kręgu cywilizowanych krajów tego świata?

    Chyba jednak udało im się utrzymać w tym kręgu, choć może nie dotyczy to
    wiernych żołnierzy cesarza zagubionych od wojny na jakichś pacyficznych
    wysepkach.

    W każdym razie w 1999r. niektórzy w Japonii płacili na ubezpieczenia
    emerytalne, zdrowotne i od bezrobocia składkę 22,16% (10,89% pracownicy i
    11,27% pracodawcy).

    Dane można znaleźć m.in. tu:

    http://www.mhlw.go.jp/english/wp/wp-hw/vol1/p1c2s2.h
    tml