    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto moze podpisac fakture?
    Date: Mon, 10 Feb 2003 14:21:34 +0100

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:b288hs$hsn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A to coś zmienia?
    > Jak dobrze pamiętam par 35 rozporządzenia,
    > to faktura ma zawierać czytelne podpisy osób
    > uprawnionych do wystawienia i otrzymania
    > faktury lub podpisy oraz imiona i nazwiska tych osób.
    > Niestety, jak ktoś słusznie zauważył w innym wątku na psp,
    > ustawodawca zapomniał zdefiniować "osobę uprawnioną".
    >
    > Niby dlaczego jeśli Latet (to chyba ona zaczął ten wątek)
    > by mnie upoważnił/uprawnił nie mógłbym nie tylko odebrać ale
    > i wystawić dla jego firmy faktury?
    > (tylko proszę nie wyjeżdżać z jakimiś nieopodatkowanymi
    > świadczeniami itp. :-))

    Bo widzi Pan wystawienie faktury to "kupa roboty".
    w porownaniu z odbiorem zwlaszcza.

    FV wystawia Zarejestrowany Podatnik VAT,
    to dokument, w momencie wystawienia kturego po stronie
    wystawiajacego powstaje obowiazek podatkowy VAT.
    To na wystawiajacym ciazy odpowiedzialnosc za bledy
    przy wystawianiu..

    Boguslaw

    Boguslaw