    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kto teraz nie zalegalizuje ukrytych dochodów...
    Date: Thu, 29 Nov 2007 21:15:09 +0100

    > Mnie to wygląda za odpłacenie się mafi przez PO za kasę przeznaczoną na
    > wybory,
    > i choć jestem wrogiem PISu to ta akcja jest dla mnie przejawem więzów PO z
    > mafią.
    >
    > Nie mogę zrozumieć jak można darować oszustom podatkowym kary,
    > zalegalizowanie
    > w ten sposób fortun z handlu narkotykami jest dla mnie obrzydliwe!!!.

    No ale ponoć mają właśnie sprawdzać legalność.

    Mi tam się pomysł podoba. Nawet bardzo. Chociaż przede wszystkim powinno
    się przywrócić swobodę prowadzenia działalności gospodarczej (tj. znieść
    obowiązek jej rejestracji), oraz zlikwidować przymusową składkę ZUS w
    tej działalności.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com