  • 1. Data: 2002-12-31 01:08:16
    Temat: Kup sobie ustawe!
    Od: "fww" <f...@p...onet.pl>

    http://fww.republika.pl

  • 2. Data: 2002-12-31 08:29:36
    Temat: Re: Kup sobie ustawe!
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://fww.republika.pl

    He he... jestem ZA, ale po warunkiem, że łącznie z ustawą kupi się
    jeszcze zakaz grzebania w niej przynajmniej do końca kandencji -
    tylko obawiam się, że wówczas cena byłaby znacznie wyższa.
    A może zacząć od czegoś tańszego, np. rozporządzeń ?
    Sądzę że wielu chętnych znalazłoby się do kupna jakiegoś
    sensownego rozporządzenia do ustawy o VAT ;-)

    BTW - jestem w stanie zrozumieć, że bez problemu znalazły się
    pieniądze na ustawę abolicyjną, ale co za dureń chciał sobie kupić
    deklaracje majątkowe ???

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2002-12-31 15:54:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "fww" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://fww.republika.pl

    A dziś nie jest "prima aprilis" ????
    Bardzo dobry biznes!!
    Jak zbiorę 20 mln bagsów, to wszystkich wpłacających przeproszę, że nie osiągnęli
    "sukcesu".
    20 baniek piechotą nie chodzi!