  • 11. Data: 2004-07-08 10:26:09
    Temat: Re: Kupiłem Linuksa
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > No dobra. To ja bym na jego miejscu stwierdził że opis jest mi potrzebny
    > do prowadzenia DG a nosnik... a nie wiem. I tak ściągnę z Internetu bo mam
    > SDI ;) (nie próbuj się przyczepić że dostałem "przychód do opodatkowania"
    > bo jak widzisz mi nośnik niepotrzebny: błysk, kilkanaście godzin {w nocy
    > :]} i płytka ściągnięta !)

    CHodzi mi o to, co tez napisal Wojtek.
    NieKUPIL linux'a bo ten jest bezplatny.

    Kupil CZASOPISMO (KWiU 22.12 stawka VAT 7%)

    > ...czego, nośnika ? ;)

    Tego co kupil i stawke na "nosniki".

    > A poważnie mówiąc - owszem, pamiętam że był wyrok iż może istnieć
    > "czasopismo w formie elektronicznej" i liczy się za "czasopismo",
    > ale jak płytka do "papieru" to płytka już czasopismem nie jest.
    > Porąbane... zgoda !

    Chodzi o to, ze stawka 7% jest tylko na papierowe czasopisma..

    dlatego te wszystkie dodatki sa "bezplatne".

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-08 14:17:11
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > CHodzi mi o to, co tez napisal Wojtek.
    > NieKUPIL linux'a bo ten jest bezplatny.

    Niniejszym zglaszam protest ;) : nie napisalem
    ze kupil Linuksa. Napisalem ze kupil
    pismo i nosnik CD.

    :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 13. Data: 2004-07-08 21:40:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jul 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news pisze:
    [...]
> [...]
    >+ > Porąbane... zgoda !
    >+
    >+ Chodzi o to, ze stawka 7% jest tylko na papierowe czasopisma..

    O ile dobrze pamiętam wyrok - to NIE. Warunkiem jest żeby czasopismo
    było na JEDNYM nośniku: albo tylko papier, albo tylko CD-ROM.
    Mogło być "tylko CD" i też było 7% (NSA zakwalifikował AFAIR jako
    "wydawnictwo") - ale dla łączenia zgody nie było.

    >+ dlatego te wszystkie dodatki sa "bezplatne".

    ...dodatki do "papieru" !
    Nie wiem czy w tej chwili ktoś wydaje czasopismo CD-only.
    Trzeba by sprawdzić jak gazety opodatkowują np. "rocznik na
    CD" (przyznam że nie chce mi się :)), mogło coś się zmienić
    od tamtego wyroku... :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 14. Data: 2004-07-08 22:48:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 8. lipca 2004 08:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane WOJSAL:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Linux ma wartosc 0.

    To Ty tak uważasz. Dla mnie ma dużą wartość.
    Ale nie o tym tutaj. Mowa była o sprezentowaniu nośnika.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2004-07-09 14:32:34
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > To Ty tak uważasz. Dla mnie ma dużą wartość.

    Dla mnie tez. Ja mowilem o zerowej wartosci
    w sensie ksiegowym.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 16. Data: 2004-07-10 10:40:31
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    WOJSAL pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Niniejszym zglaszam protest ;) : nie napisalem
    > ze kupil Linuksa. Napisalem ze kupil
    > pismo i nosnik CD.

    Alez ja tylko chcialem zaznaczyc ze WOJTEK TEZ to napisal...

    Kupil pisma a w niem bylo owo CD (w prezencie)

    Dodam ze na CD byl kod Linux'a a Linux zam z siebie
    jest FREE... jak swiatlo sloneczne....

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-07-10 10:42:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Trzeba by sprawdzić jak gazety opodatkowują np. "rocznik na
    > CD" (przyznam że nie chce mi się :)), mogło coś się zmienić

    niem mam czasu szukac, ale moja zawodna pamiec podpowiada mize potem W
    USTAWIE napisano cos tak jakbyowo 7% dotyzcylo czasopism drukowanych....

    Nieprzypominam sobie by bylo cCD-ony z inna niz 22% stawka...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 18. Data: 2004-07-12 08:11:14
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > W kadzym badz razie chodzilo mi o to
    > by nie ksiegowal ze kupil Linuksa,
    > Natomiast mozna zaksiegowac zakup gazetki, jako
    > instrukcji do instalowania.

    A nie mozna prosciej? Np tak - gosc kupil
    gazete, bo go interesowaly inne artykuly. Chcial
    poczytac fachowe czasopismo i poglebic swoja
    wiedze, wiec je kupil i zaksiegowal. Tyle, wszystko
    powinno (chyba) grac.
    A ze ktos dolozyl do gazety jakas plyte, to co?
    Mial ja wyrzucic? To moze jeszcze powyrywac
    kartki, które go nie interesowaly? Moim zdaniem
    sprawa prosta a tylko celowo jest tu gmatwana.
    Zreszta przez urzedników równiez.

    PawelZ
    -----------

  • 19. Data: 2004-07-12 10:21:53
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Bozoo pisze:

> [...]
    > Mial ja wyrzucic? To moze jeszcze powyrywac
    > kartki, które go nie interesowaly? Moim zdaniem
    > sprawa prosta a tylko celowo jest tu gmatwana.

    No przeciez dokladnieo to chodzi, by czlowiek
    nie wpisal ze KUPIL LINUX'a - bo nie kupil..

    Kupil gazetke bo mu byla potrzebna do DG.

    Jak sobie wpisze de ewidencji wartosci niematerialnch i prawnych
    tego linux'a to jakas mniej mila Pani z US znowu
    moze na tym doktorat zrobic.

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-07-12 12:01:00
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ccth8k$1os$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bozoo wrote:
> [...]

    A owszem. Z tego kiedys byl krzyk o VAT ze gosc otrzymal za darmo
    towar wartosci Windows Jakis Server a nawet wiele serwerow wiec powininen
    zaplacic VAT.

> [...]
    > A ze ktos dolozyl do gazety jakas plyte, to co?
    > Mial ja wyrzucic? To moze jeszcze powyrywac
    > kartki, które go nie interesowaly? Moim zdaniem

    A czy gdyby tobie ktos cos wyjasnial w ten sposob nie uznalbys ze robi
    z ciebie durnia ?

    Przypomina to mi tlumaczenie zlodzieja:
    "... lezal sznurek na drodze to go wzialem ....
    Ze nie powiedzialem sądowi ze na koncu sznurka byla krowa ? .....
    Bo sąd mnie o to nie pytal."

    Jak to jest prosciej to niech mnie diabli ...
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl