  • Data: 2008-09-25 11:13:23
    Temat: Re: Leasing?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Bez znaczenia!

    ma znaczenie, co już sam chyba zauważyłeś jednak wyżej - jak odliczył
    VAT w całości to <bezwzględność> łapie się co najwyżej na osobowy + na
    VAT częściowy

    > Albo jest zwolniony, albo jest zwolniony.

    na dwa zwolnienia nie ma szans się załapać, i na to próbowałam zwrócić
    uwagę: może być albo zwolniony albo zwolniony jak wyżej, a nie może być
    zwolniony podwójnie

    > Jeszcze raz, powoli:
    > TEGO NIE MA W USTAWIE.

    OK, zapatzryłam się na art 43 i ominęłam rozporządzenie

    > Ściślej: "pojazdowi używanemu w rozumieniu ustawy o VAT".
    > A to używanie dotyczy *uzywania przez podatnika*.

    Litości!! fakt, zapomniałam, że w dzisiejszych, dobrych czasach można
    kupić 2 letniego mercedesa za 2 i pół tysiąca
    ale pomijając inne możliwości - założyłam , że auto warte jest ponad 3,5
    wybacz o panie i przestań się czepiać drobiazgów

    > Sprawe korekty pomijam (chetni znajda w archiwach).

    a wydawało mi się, że to ja pominęłam c.d. dyskusji nad tym;>
    ale niech ci będzie