eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLicencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli › Re: Licencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli
  • From: "Wojciech Froelich" <no.spam@please>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Licencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli
    Date: Mon, 10 May 2004 13:25:06 +0200

    Rozwieję wszelkie wątliwości. Na pudełku polskiej wersji stoi jak wół:
    "użytkownicy domowi, spełniający określone wymagania*

    *Kryteria kwalifikacji:
    - uczeń szkoły podstawowej lub średniej; student studiów dziennych lub
    wieczorowych
    - student uczący się w domu
    - wydział studiów dziennych lub wieczorowych albo personel akredytowanej
    instytucji edukacyjnej (tu chyba coś się komuś kopnęło, bo pewnie chodzi o
    pracowników tych wydziałów)
    - członek rodziny osoby spełniającej dowolne z powyższych kryteriów.

    Nie do użytku komercyjnego."

    Przypisy moje. O ile mnie pamięć nie myli, w angielskiej wersji była mowa o
    "household", a zdziwiłbym się, gdyby ktoś kawiarenkę uznał za "gospodarstwo
    domowe".

    Jeśli nie chcesz OO, to przy kilku(nastu) komputerach jest sens
    zainteresować się licencją Open.

    A poza tym - co to ma wspólnego z podatkami???

    W.