eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLicencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli › Re: Licencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli
    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: Licencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 10 May 2004 13:40:21 +0200

    lvik wrote:

    > word'y

    No i? Jak zobacza co innego, to beda mieli mozliwosc wypowiedzenia
    sie na ten temat - za OpenOffice nie placisz, wiec nic nie
    tracisz.

    I gdyby wszyscy mysleli w ten sposob, nadal bylibysmy w epoce
    kamienia lupanego - tez sie mozna przyzwyczaic...

    > Nie mam kawiarenki internetowej, jeśli Ci o to chodzi. A ludzie
    > którzy chcą używać Worda to nie buraki, każdy wie, że otwierając
    > dokument Worda w innym edytorze często się wszystko przestawia,
    > więc jeśli ktoś ma sprawozdanie i chce je poprawić przed
    > wydrukowaniem np w kafejce interentowej, to napewno użyje Worda
    > inaczej nieżle się namęczy, poprawiać układ dokumentu, ale nie o
    > to w tym poście chodzi.

    Jesli uzytkownik M$ Office poprawnie sformatuje tekst (uzywajac
    stylow, a nie formatujac tekst 'z palca' - klikajac 'wyrownaj do
    prawej' i 'pogrub'), to wszystko bedzie OK. Z mojego doswiadczenia
    w druga strone (OpenOffice -> M$ Office) jest problem z
    wypunktowaniem, w Wordzie pokazuja sie miecze lub usta... :-/

    > Zastanawia mnie sprawa tej licencji i może uzyskam wasze zdanie na
    > ten temat.

    IMHO szkoda kasy na licencje programow od M$. Do uzytku
    publicznego, w kawiarence, najbezpieczniej jest postawic Linuxa z
    KDE (najbardziej przypomina M$ - wygladem i funkcjonalnoscia) i
    OpenOffice. Problem z wirusami i dialerami z glowy przynajmniej.

    Pozdrawiam,
    --
    A.