  • Data: 2003-09-10 09:47:48
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zeby sie jakiemuś (tu najbardziej siarczyste przekleństwa) programującemu
    Program Płatnik zachciało pomyśleć, przecież uaktualnianie danych zmiennych,
    jak podstawy i inne rzeczy to chyba nie problem dla początkującego
    informatyka ... a dla takich (...) to zadanie prawie nieosiągalne,
    niebotyczne albo naprawde mają w dupie płatników.

    Podczas weryfikacji dokumentów Płatnik 5.01.001 pokazał kilka błędów w
    deklaracjach wysłanych do ZUS.
    Wiem, że było jakieś rozporządzenie zezwalające ZUS na poprawianie mniej
    istotnych błędów wykonanych przez płatników podczas wypełniania deklaracji a
    do nich m.in. chyba należy niewpisanie w deklaracji DRA w polu III poz.01
    Liczba ubezpieczonych ..
    Prawdopodobnie ZUS poprawił to ale ja nic o tym nie wiem, bo pieprzona baza
    jestściśle tajna dla mnie.
    Jak pójdę do ZUS to Panienka mi oczywiście wejdzie i sprawdzi to, co mnie
    interesuje, ale ja do moich dokumentow .... (chodzi tylko o podgląd) takiej
    możliwości nie mam ze swojego komputera ....a ułatwiło by mi to moją pracę.
    Oczywiście pieprzeni fachowcy zasłaniają się tajemnicami .... ale ja wchodze
    przez internet i widzę stan swojego konta ... i im to jakoś nie przeszkadza
    ehhhhhhhhhhhhh zabić to za mało

    Natomiast wpadłem na wspaniały pomysł.
    Jest jednak możliwość wydrukowania raportu błędów z Płatnika 5.01.001 ......
    i pójde z tym raportem i poprosze o zweryfikowanie tych błedów ..... :))))

    pozdrawiam
    fart