  • 21. Data: 2010-02-11 18:48:12
    Temat: Re: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:hl0leh$jq0$1@news.interia.pl>:

    > nie US, a UM.

    > Nie, chodzi o to, że UM Gliwice (a świadczę usługi dla podmiotów, dla
    > których organem prowadzącym jest UM Gliwice) wymusza na podmiotach
    > zawieranie umów korzystnych dla podmiotów i niosących im oszczędności
    > każdego grosza. Więc musiałem podpisać umowę na termin płatności 14 dni
    > od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od daty wystawienia.

    No to pozostało doręczenie w dniu wystawienia...

    > Więc jednostka zależna od Urzędu pisze sobie na fakturze sama
    > ,,otrzymano 1 stycznia, płatność 14 stycznia''

    Jeśli tak piszą to liczyć nie potrafią: 1+14==15

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2010-02-11 18:57:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 19:36, pawelj pisze:
    > Tak więc raczej nie jest problemem, że na f-rze jest jakiś termin płatności.
    > Ważny jest ten wyliczony przez urząd.

    Nie mnie to mów, ale Urzędowi. Urząd odmawia przyjęcia faktury z datą
    płatności i tyle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2010-02-11 18:59:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 19:48, 'Tom N' pisze:
    > No to pozostało doręczenie w dniu wystawienia...

    To nie rzutuje. Księgowej to wali. Urzędowi przeszkadza i tak wymaga.

    > Jeśli tak piszą to liczyć nie potrafią: 1+14==15

    Czepiasz się. Nie wiem co piszą. chciałem przedstawić obrazowo i cośtam
    napisałem

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-02-11 19:08:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 13:18, sensor pisze:

    > A nie możesz im dawać powiedzmy 17 dni od daty wystawienia?

    Nie. Bo wtedy urząd powie, że skoro tak, to mogłem dać 17 dni od
    dostarczenia :D

    Im generalnie chodzi chyba też o to, żebym nie wystawił dzisiaj, zawiózł
    za 2 tygodnie i domagał się odsetek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-02-11 19:14:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-11 20:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Im generalnie chodzi chyba też o to, żebym nie wystawił dzisiaj, zawiózł
    > za 2 tygodnie i domagał się odsetek.

    No to przecież od tego mają umowę z Tobą ("Więc musiałem podpisać umowę
    na termin płatności 14 dni od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a
    nie od daty wystawienia. ") a nie jakieś (durne) napisy na fakturze.

    Piotrek

  • 26. Data: 2010-02-11 19:38:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 20:14, Piotrek pisze:

    > No to przecież od tego mają umowę z Tobą ("Więc musiałem podpisać umowę
    > na termin płatności 14 dni od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a
    > nie od daty wystawienia. ") a nie jakieś (durne) napisy na fakturze.

    Ale czemu to MI mówisz? Z powodu mnie, se mogą płacić po miesiącu i też
    ich nie będę pozywał. Więcej kłopotu mam z generowaniem faktur, których
    nie idzie wygenerować z MK RP.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-02-11 19:41:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 15:37, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > Nie chce sie czepiac ale to pytanie w stylu kto ma na sprzedaz kradziony
    > samochod. Udostepnienie
    > Ci plyty bedzie przesteswem a Ty do tegoi wlasnie podzegasz.

    Dlaczego? Jest tam zakaz odsprzedaży?

    > Niezbyt madrym jest zamieszczanie tego typu prosb na grupach dyskusyjnych.

    A pisanie nie po polsku jest mądre?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2010-02-11 22:36:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010, Piotrek wrote:

    > No to przecież od tego mają umowę z Tobą ("Więc musiałem podpisać umowę na
    > termin płatności 14 dni od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od
    > daty wystawienia. ") a nie jakieś (durne) napisy na fakturze.

    Ale ten "durny napis" powoduje, że faktura jest sprzeczna w umową.
    I pojawia się kołowrotek: nie można *już* powiedzieć, że "podpis na
    fakturze wynika z obowiązku potwierdzenia jej otrzymania a nie dotyczy
    treści" (bo podpisów się nie wymaga), a w takiej jednostce jakieś
    podpisy "do akceptacji" muszą się na niej pojawić.
    I masz PISEMNĄ umowę oraz PISEMNY aneks do tej umowy na fakturze :P
    No to nie dziw, że urzędnicy "na wszelki słuszny i niesłuszny
    wypadek" wolą nie podpisywać nic, co jest z umową niezgodne.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2010-02-12 10:54:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-11 23:36, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > No to nie dziw, że urzędnicy "na wszelki słuszny i niesłuszny
    > wypadek" wolą nie podpisywać nic, co jest z umową niezgodne.

    IMHO są to sztuczne problemy.

    Zawsze podpisywacz może dopisać "zgodnie z umową ... płatność w ciągu 14
    dni od daty wpływu" i się podpisać.

    Albo Tristan może przekreślić datę płatności i parafować zmianę.

    Piotrek

  • 30. Data: 2010-02-12 13:07:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Dlaczego? Jest tam zakaz odsprzedaży?

    myslisz ze ktos Ci wysle plyte pozbawiajac sie jednoczesnie jej i mozliwosci
    korzystania?
    Zreszta zdanie "Czy ktoś z
    Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić?" sugeruje ze chcesz by ktos
    skopiowal ze swojej plyty i Ci przeslal czy to elekronicznie
    czy na plycie zielonej a to juz przestepstwo

    > A pisanie nie po polsku jest mądre?

    jestem TROLLEM wiec niektore rzeczy trzeba mi wybaczyc :)