  • Data: 2019-01-10 14:19:22
    Temat: Re: Mały ZUS to kolejny bubel prawny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-10 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kviat ...

    > Tak, epłatnik ale tez płatnik to sa bardzo intuicyjne programy :))))

    Aż strach się bać, co tam w środku siedzi :):)

    > Ale ostatnio powstały program do jpk jest jescze gorszy.
    > Brak intuicyjnosci, klikanie 100 razy tych samych rzeczy, nie
    > zapamietywanie sciezek do katalogów - to wszystko pryszcz.
    > Ale jak zrobisz coś zle w jpk i dostaniesz komunikat co to za błąd to
    > dopiero będziesz miał zagwozdkę... Pisali to chyba jacys wyjątkowo dobrze
    > opłacani programisci bo jestem pewien ze studenci robiący zaliczenie na
    > laborke zrobiliby to zdecydowanie lepiej.

    Ostatnio czytałem artykuł o tej całej "cyfryzacji". Były podane
    przykłady różnych absurdów, nie tylko czysto informatycznych, np. co z
    tego, że ktoś może wysłać elektronicznie jakiś wniosek do urzędu, skoro
    są takie urzędy, że nikt u nich miesiącami nie zagląda do skrzynki
    odbiorczej, a są i takie, które od początku wprowadzenia systemu nie
    zajrzały ani razu...

    Wszyscy wiedzą, że to należałoby zaorać i zrobić porządnie od początku,
    ale się nie da, bo trzeba by było zwracać dotacje z UE.

    Pozdrawiam
    Piotr