    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Małżonkowie na jednym wpisie a aktualizacja EDG
    Date: Fri, 3 Dec 2004 23:42:53 +0100

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:copplb$2jh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > No wlasnie do dzis jestem wdzieczny milej Pani z US ze mi wybuila z glowy
    > pomysl rejestrowanie "na malzonkow" i sklonila do zarejestrowaniajako s.c.
    >
    > A tym ktorzy teraz.. no coz..
    >
    > Boguslaw
    Dobrze ci pisać, gdy trafiła ci się taka miła pani, to po prostu masz
    szczęście.
    Nam się trafiła taka, która spytała: - "To jak? Spółka cywilna, czy
    dopisujemy do męża? " Na co my:-" ????".
    A pani: - "No ze spółką to kłopot, umowę trzeba zawierać, to dopiszemy do
    męża?".
    My:- "No to dopiszemy."
    Gdybym miała jakieś mgliste pojęcie o prawie gospodarczym, podatkach tudzież
    paru innych okolicznych tematach to pewnie zrobiłabym inaczej. Niestety,
    teraz pozostała nam gimnastyka, jak to wszystko chronologicznie ułożyć, aby
    nie uchybić terminom, wszystkich na czas o wszystkim zawiadomić, spowodować
    "zerowe" remanenty likwidacyjne i 1 stycznia obudzić się z bólem głowy
    spowodowanym jedynie szaleństwami sylwestrowej nocy, a nie główkowaniem nad
    przekształceniem formy d.g.
    Jestem po rozmowach w US i UM i już chyba z grubsza wiem co mam po kolei
    robić. Trzymajcie kciuki!
    Pozdrawiam, Graszka.