    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Małżonkowie na jednym wpisie a aktualizacja EDG
    Date: Sat, 4 Dec 2004 10:16:10 +0100

    > ...ciekawe co na takie dictum wszyscy ci wieszczyciele że S.C. "nie ma
    > bo skasowali" tudzież "zostaną skasowane bo w Unii [jakoby :>] nie ma"
    > :)

    Niestety od kilku lat różni "specjaliści" , włącznie z ministrami i
    premierami wmawiali narodowi, że w unii to psy ch... wodę piją, aż dziw
    bierze jaka jest wyobraźnia urzędasów kiedy chcą po cichu załatwić jakiś
    swój interesik. Ja się tam nigdy nie przejmowałem to i teraz nie będę.

    PS. Może interesuje was statystyka Polski na gruncie Unijnym:
    W Trybunale Sprawiedliwości w roku 2003 - 236 spraw przeciw Polsce -
    wszystkie przegrane
    w roku 2004 już 426 spraw przeciw Polsce - wszystkie przegrane - łączna suma
    odszkodowań (oczywiście z naszych podatków 71,2 mln EURO)
    A w komisji europejskiej od maja wpłynęło ponad 3000 skarg na polską ustawę
    VAT z tytułu jej niezgodności z 6 Dyrektywą.
    Ale zdaniem naszych "speców" to my jesteśmy OK a unia jest be.
    Każdy wariat twierdzi, że jest normalny a reszta świata to idioci.
    z poważaniem