  • 11. Data: 2009-08-03 17:17:03
    Temat: Re: Mandat za błą w deklaracji VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mi chodzi o to, że (w zależności od przyczyny zaniżenia podatku)
    > mogą istnieć powody bezpośredniej odpowiedzialności biura i
    > "łupnięcia" biura mandatem, z Twojej odpowiedzi wynikałoby że biuro
    > będzie zawsze "czyste jak łza" (i odpowiedzialność poniesie wyłacznie
    > cywilną) a to IMHO nieprawda :D
    > pzdr, Gotfryd

    Może tak wynikało - wiem, że tak nie jest,
    ale najczęściej tak właśnie jest :-)

  • 12. Data: 2009-08-03 17:19:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Niestety nie widziałem papierów, ani nie
    > podejmuję się odpowiedzieć na pytanie
    > jak można w jednoosobowej DG nie zauważyć niedopłaty na parę tysięcy,

    Można, można.
    Jak zaczniesz płacić podatki po kilkanaście tysięcy,
    to "zgubienie" kilku będzie normalne.

  • 13. Data: 2009-08-03 17:32:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:h576c5$8ik$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Można, można.
    > Jak zaczniesz płacić podatki po kilkanaście tysięcy,
    > to "zgubienie" kilku będzie normalne.

    Zwłaszcza, jeżeli i podatnik i biuro są przyzwyczajeni do niskiego wymiaru
    kwoty do wpłacenia...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2009-08-03 17:50:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-08-2009 o 19:19:52 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Można, można.
    > Jak zaczniesz płacić podatki po kilkanaście tysięcy,
    > to "zgubienie" kilku będzie normalne.

    Pisałem o jednoosobowej DG bez pracowników - zakładając na wyrost
    dochód 100k rocznie to zgubienie paru tys. podatku jest dosyć widczone.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-08-03 17:59:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ux3k6dwpl60ql1@unk>:

    > Pisałem o jednoosobowej DG bez pracowników - zakładając na wyrost
    > dochód 100k rocznie to zgubienie paru tys. podatku jest dosyć widczone.

    Ale jaki jest związek dochodu 100k rocznie z podatkiem VAT do wpłacania
    miesięcznie? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2009-08-03 19:05:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-08-2009 o 19:59:41 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Ale jaki jest związek dochodu 100k rocznie z podatkiem VAT do wpłacania
    > miesięcznie? ;P

    To jest ironia czy autentycznie nie wiesz :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 17. Data: 2009-08-03 19:14:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ux3om9p7l60ql1@unk>:

    > To jest ironia czy autentycznie nie wiesz :) ?

    Ja wiem i to nie jest ironia :P

    Już wyjaśniłem wcześniej: Zwłaszcza, jeżeli i podatnik i biuro są
    przyzwyczajeni do niskiego wymiaru kwoty do wpłacenia...

    To działa mniej więcej tak jak w moim przypadku: wizyta w US raz na miesiąc
    z deklaracja VAT, a w marcu byłem jakieś 3 razy (w zwiazku z PIT) -- no i
    nie złożyłem VATa za luty w terminie, tylko mi US przypomniał o tym w
    połowie kwietnia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2009-08-03 19:39:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Pisałem o jednoosobowej DG bez pracowników - zakładając na wyrost
    > dochód 100k rocznie to zgubienie paru tys. podatku jest dosyć
    > widczone.

    "bez pracowników" nic nie zmienia.
    Uwierz, nic nie jest widoczne i można przegapić

  • 19. Data: 2009-08-03 20:28:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-08-2009 o 21:14:35 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

> [...]
    > z deklaracja VAT, a w marcu byłem jakieś 3 razy (w zwiazku z PIT) -- no i
    > nie złożyłem VATa za luty w terminie, tylko mi US przypomniał o tym w

    :) i przynajmniej Cię rozkułaczyli? Bo kto to widział żeby zapomnieć
    zadeklarować! (to nie żart, przeczytałem kiedyś coś podobnego na forum
    skarbowców)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 20. Data: 2009-08-03 20:47:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ux3sg2qul60ql1@unk>:

    > :) i przynajmniej Cię rozkułaczyli? Bo kto to widział żeby zapomnieć
    > zadeklarować! (to nie żart, przeczytałem kiedyś coś podobnego na forum
    > skarbowców)

    Kasę to ja zapłaciłem w terminie, do pisma się zastosowałem, tyradę
    wyjaśniającą napisałem, kopie rejestrów dołączyłem, i mam cicha nadzieję, że
    to już ad acta poszło. Choć mnie kumpel straszy, że po 4 miesiącach dostał
    powiastkę...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]