    From: "Pete" <e...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mienie przesiedlencze
    Date: Fri, 4 Jul 2003 08:46:08 -0500

    "Ewa R" <e...@s...pl> wrote in message
    news:be3fbb$fcl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie wiem skąd ta wiedza o półrocznym posiadaniu samochodu. Znajomi
    kupowali
    > w drodze powrotnej i niec nie płacili - trzeba tylko mieć wcześniej
    dokument
    > z ambasady. Samochodu nie można sprzedać przez 2 lata.

    No ale wlasnie jest przepis, ktory mowi ze musisz przebywac poza granica
    legalnie przez minimum rok, aby taki dokument na mienie przesiedlencze
    (zwalniajacy od cla) z ambasady/konsulatu otrzymac. Ciekaw jestem jak twoi
    znajomi zalatwili ten dokument. Polacy za granica tez w lape biora? ;-)

    Pozdr.

    Pete