    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Moment sprzedazy przy wysylce
    Date: Thu, 1 May 2003 18:13:27 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0305010107020.-41316073-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Nie wiem, ale tak sobie podejrzewam że standardowo bez pomocy
    > sił nadnaturalnych - bądź *przynajmniej* twojej dobrej woli -
    > grupowicze nie będą wiedzieli czy rozliczasz się kasowo czy
    > memoriałowo. A podejrzewam że to może mieć jakiś związek ;)
    > Zakładam że PK nie prowadzisz, ale pewne to *też* nie jest :)

    OK, zakładamy najprostszą sytuację: jestem osobą fizyczną prowadzącą DG.
    Poza tym, znalazłem to UoPDoOF. Ważny jest "moment wydania". Tylko nie wiem,
    czy oznacza to moment, gdy ja wydaję towar poczcie, czy gdy poczta
    klientowi... Pewnie to pierwsze.
    Czuję, że bardzo skomplikuje mi to rozliczenia... (ewidencja wyjść, inne
    momenty dla VAT inne dla PD, zwroty itp.) :-( .

    Pozdrawiam,
    BaLab