  • 1. Data: 2003-12-01 11:24:11
    Temat: NAGRODA JEDNORAZOWA DLA PRACOWNIKA
    Od: "woda321" <w...@w...pl>

    W jaki sposób można dać pracownikowi nagrodę jednorazową, żeby móc
    skorzystać ze zwolnienia z podatku lub opłacenia składek ZUS? Z góry
    dziękuję!

  • 2. Data: 2003-12-01 21:11:28
    Temat: Re: NAGRODA JEDNORAZOWA DLA PRACOWNIKA
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "woda321" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób można dać pracownikowi nagrodę jednorazową, żeby móc
    > skorzystać ze zwolnienia z podatku lub opłacenia składek ZUS? Z góry
    > dziękuję!
    podatku,to raczej sie nie pozbedziesz;podpisz z jakims studentem umowe
    zlecenia;)

  • 3. Data: 2003-12-02 08:40:30
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "woda321" <w...@w...pl> wrote in message
    > W jaki sposób można dać pracownikowi nagrodę jednorazową, żeby móc
    > skorzystać ze zwolnienia z podatku lub opłacenia składek ZUS? Z góry
    > dziękuję!

    np. ryczałt samochodowy

    Magda

  • 4. Data: 2003-12-02 10:42:05
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > podatku,to raczej sie nie pozbedziesz;podpisz z jakims studentem umowe
    > zlecenia;)

    nie pomyliło Ci się z umowa o dzieło??

    R.S.

  • 5. Data: 2003-12-02 10:58:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert Steward napisał:

    > Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie pomyliło Ci się z umowa o dzieło??

    Jeżeli dodamy "ze studentem do 26 roku życia" to raczej się Madzi nie
    pomyliło. :-)

    Madziu, bez telepatii prosimy. Diabeł zawsze tkwi w szczegółach. ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-02 11:34:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Dec 2003, Robert Steward wrote:

    >+ Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> [...]
    >+ > podpisz z jakims studentem umowe zlecenia;)
    >+ nie pomyliło Ci się z umowa o dzieło??

    Przy studencie (i chyba "do 26 lat") pewnie nie :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2003-12-02 13:35:05
    Od: "woda321" <w...@w...pl>

> [...]
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl
    > chodzi mi o pracownika zatrudnionego na umowę o pracę i nie jest on
    studentem. O ryczałcie samochodowym wiem, ale to odpada. Chyba jednak ZUS i
    fiskus nie popuszczą w tej sprawie, niestety :( . Ryłam w przepisach i nic
    oprócz nagród jubileuszowych i bonów okolicznościowych, a mi chodzi po
    prostu o zwykłą jednorazową nagrodę, czy prwmię. Maja

  • 8. Data: 2003-12-02 14:53:06
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

> [...]
    > oprócz nagród jubileuszowych i bonów okolicznościowych, a mi chodzi po
    > prostu o zwykłą jednorazową nagrodę, czy prwmię. Maja

    A co masz przeciw jubileuszówkom? Skoryguj odpowiednio regulamin pod tą
    wypłatę i po problemie.

  • 9. Data: 2003-12-02 15:56:36
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-02 15:53, /slawek wrote:
    > Użytkownik "woda321" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co masz przeciw jubileuszówkom? Skoryguj odpowiednio regulamin pod tą
    > wypłatę i po problemie.

    "Jubieluszowa" jest chyba ozusowana?

    Baj ze łej: ja mam przeciwko wszystkim innym składnikom wynagrodzenia
    niż wynagrodzenie i premia uznaniowa. Uważam, że to głupi i kosztowny
    luksus, by wynagrodzenie składało się z wielu składników.
    Dostaję/płacę na ile się umówiliśmy, a jak jest dobrze, to jest premia.
    Reszta to bełkot. Skąd ustawodawca może wiedzieć, czy pracownik powinien
    dostać premię/nagrodę?

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2003-12-02 20:01:43
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    > Jeżeli dodamy "ze studentem do 26 roku życia" to raczej się Madzi nie
    > pomyliło. :-)
    >
    > Madziu, bez telepatii prosimy. Diabeł zawsze tkwi w szczegółach. ;-)
    te skroty myslowe mnie kiedys zgubia:)
    pozdr