    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NIP - 1 A UMOWA Z BANKIEM
    Date: Sat, 18 Dec 2004 18:28:39 +0100

    > Przeciez to mialo na celu unikniecie takich sytuacji gdzie pracownik firmy
    > podaje swoj numer konta jako firmowe i dostaje na nie okragla sumke zwrotu
    > VAT'u i ucieka do cieplych krajow.

    No to dlaczego przepis ten wprowadza obowiązek dostarczania także:
    regon,wpisu,własności lub najmu lokalu,dowodu os., itd.....
    Czyżby znowu hasło, że chcieliśmy dobrze dla obywatela tylko nam nie wyszło?
    A może znowu to tylko taka socjotechnika, bo jak to miło pod hasłem walki z
    (terroryzmem,przestępczością,rewolucją,kontrewolucją - właściwe podkreslić)
    posłuchać co obywatele mówią przez telefon,czy w maglu.
    A przecież Hitler też pragnął z całych sił dobra i szczęścia dla swego
    narodu i nic tylko walczył o pokój - oczywiście na swoich warunkach.
    Jeżeli już ktoś mnie kopie po nerach i kradnie portfel, to niech nie wmawia
    że to dla mojego dobra, bo jego kumpel za rogiem mógłby mnie zakatować na
    smierć.