  • Data: 2007-11-04 00:57:38
    Temat: Re: NIP EU a osoba prywatna...
    Od: "Alfik" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    > - jeżeli przedmiotem nabycia sš nowe œrodki transportu.

    Ciezko by samochody zabytkowe (a wiec wiekowe) byly autami nowymi w imie
    przepisow...:)

    A tak serio to chodzilo mi o cos takiego.
    Bedac na licytacji widzialem Czechow, Hiszpana, Dunczykow ktorzy "nie byli
    firmami", a brali udzial w licytacji
    w ktorej wymogiem bylo posiadanie dowodu osobistego (ew. paszportu) i numeru
    nip-eu.
    Licytanci Ci po wylicytowaniu aut otrzymali faktury bez vatu i to na wlasne
    imie i nazwisko i swoj nip-eu (nie na firme)

    Chodzi mi o to czy jako osoba (nie prawna i nie firma) moge dostac nip-eu i
    czy jako taka osoba moge zaplacic
    podatek vat od zakupionego (uzywanego) samochodu.

    Pozdr