  • 1. Data: 2006-04-02 06:31:40
    Temat: NOWA WERSJA PŁATNIKA
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Aktualną pieprzoną wersją programu "Płatnik" jest 6.04.001.

    http://e-inspektorat.zus.pl/

    se idźcie i se pobierzcie :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2006-04-02 08:06:47
    Temat: Re: NOWA WERSJA PŁATNIKA
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    > Aktualną pieprzoną wersją programu "Płatnik" jest 6.04.001.
    >
    > http://e-inspektorat.zus.pl/
    >
    > se idźcie i se pobierzcie :)))
    >

    > pozdrawiam
    > fart

    Tylko że te ptysie nigdzie nie informują czy poprzednią wersję należy przed
    instalacją nowej samemu odinstalować czy też nowy soft sma to zrobi.
    Sprawdzałeś moze jak sobie radzi z tym problemem ?
    A na stronie
    http://www.platnik.info.pl/
    http://www.platnik.info.pl/index.php?p=pobierz
    jeszcze stre wersje zalegają...

  • 3. Data: 2006-04-02 08:19:26
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Tylko że te ptysie nigdzie nie informują czy poprzednią wersję należy
    > przed
    > instalacją nowej samemu odinstalować czy też nowy soft sma to zrobi.

    se pobierz instrukcje te gupie 18 MB ... a tam stoi .. że bez dezinstalacji
    można wgrywać nową wersję ... ale dla pewności to przeczytaj te gupie 300
    stron podstawowej instrukcji oraz 200 stron instrukcji dla administratora
    oraz pozostałe instrukcje ...

    > Sprawdzałeś moze jak sobie radzi z tym problemem ?

    Nie sprawdzałem ... wieczorem ... jak wyślę pierwszą partię deklaracji wgram
    nową wersję

    > A na stronie
    > http://www.platnik.info.pl/
    > http://www.platnik.info.pl/index.php?p=pobierz
    > jeszcze stre wersje zalegają...

    a to dalej dowód, że w Prokomie i ZUS rozpiździaj (skromnie pisząc) panuje

  • 4. Data: 2006-04-02 08:20:11
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Info jest tylko na całkiem innej stronie
    http://213.25.26.225/pobieranie.html
    ---
    Przed instalacją wersji 6.04.001 nie jest zalecane odinstalowanie poprzedniej
    wersji Płatnika. W przypadku instalacji na Windows NT, 2000, XP, Server 2003
    należy zalogować się do systemu operacyjnego jako administrator, ze względu na
    możliwość kopiowania bibliotek do foldera systemowego. Biblioteki te
    podmieniane są tylko wtedy, kiedy w systemie zainstalowane są ich wcześniejsze
    wersje niż te wykorzystywane w Płatniku 6.04.001.
    a transfer ładny jest .... lekko ponad 2,5 kB/s

  • 5. Data: 2006-04-02 08:40:21
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > a transfer ładny jest .... lekko ponad 2,5 kB/s

    a było tyle spać ????

    jak ja rozpocząłem ściąganie było 40 kB/s ... jak kończyłem po godzinie ...
    już tylko 7

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2006-04-02 09:24:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jarek wrote:

    > a transfer ładny jest .... lekko ponad 2,5 kB/s

    O kurcze, jak kiedys naiwny sciagalem to bylo 0,7 w porywach... Ale moze
    to dlatego,z e dzis niedziela ;) A jutro DDoS i bedzie po ptokach...

    A wlasnie - nowa wrsja platnika sugeruje ze sa jakies zmiany w
    przepisach. Sa jakies znaczace zmiany dla prowadzacych jednoosobowe DG?

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 7. Data: 2006-04-02 18:56:57
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    > A wlasnie - nowa wrsja platnika sugeruje ze sa jakies zmiany w
    > przepisach.
    http://e-inspektorat.zus.pl/strony.asp?id_profilu=1&
    pomoc=3&menu=4&id_strony=219
    http://e-inspektorat.zus.pl/komunikaty.asp?
    id_profilu=1&pomoc=3&menu=4&id_komunikatu=280

    > Sa jakies znaczace zmiany dla prowadzacych jednoosobowe DG?
    stawka ubezp. wypadkowego z 1,93% NA 1,80% (50% najwyższego=3,6% ... chyba w
    górnictwie) od dnia 1-04-2006 r i stąd mniejsza skłądka łaczna za kwiecień i maj
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm
    tabele
    Składki za marzec 2006 r.
    Składki za kwiecień, maj 2006 r.