  • 1. Data: 2003-01-17 13:34:30
    Temat: Nakładka na PŁATNIKA
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    Ściągnąłem nakładkę na Płatnika wprowadzającą 8% składkę zdrowotną i mam
    problem.
    Po kliknięciu na plik SpSetup pojawia sie komunikat "wystapił błąd w
    programie" , a nastepnie
    " Operacja została anulowana ze względu na ograniczenia nałożone na ten
    komputer. Skontaktuj się z administratorem systemu".

    Nie pomogło ponowne ściągnięcie pliku SpSetup z innego serwera ( Warszawa,
    Wrocław ).
    Te same komunikaty.
    O co chodzi ?!

    Pozdr.
    JerryU

  • 2. Data: 2003-01-17 14:43:37
    Temat: Re: Nakładka na PŁATNIKA
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    "JerryU" <j...@p...com.pl> wrote in <b090tf$4s5$1@news.tpi.pl>:

    Witam,

    [ciach]

    > " Operacja zostala anulowana ze wzgledu na ograniczenia nalozone na ten
    > komputer. Skontaktuj sie z administratorem systemu".

    Jesli masz na komputerze zainstalowany WinNT, albo 2000, albo XP, to moze nie
    jestes zalogowany jako administrator? Nie instalowalem jeszcze tej nakladki, wiec
    zgaduje.

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)

  • 4. Data: 2003-01-17 14:48:32
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerryU" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ściągnąłem nakładkę na Płatnika wprowadzającą 8% składkę zdrowotną i mam
    > problem.

    Korzystam z dość starej wersji "Płatnika" (5.01.2600) bez programu kadrowo -
    płacowego (maleńka firma - własne pliki w Excelu). Nie próbowałem jeszcze
    robić stycznia 2003 r., ale czy nie wystarczy w opcjach zmienić 7,75 % na 8
    % ? Programu ( i ZUS-u) wszak nie interesuje, czy 0,25 % potrąca się z
    podatku, czy też nie ; i tak składkę płaci ubezpieczony. A może kłopoty
    występują tylko tam, gdzie "Płatnik" współpracuje z programem
    kadrowo-płacowym , który być może nie jest dostosowany do potrącania "z
    dwóch miejsc" składki na UZ (odliczenie od podatku i odliczenie od pensji
    netto) ? Jeśli błądzę - proszę o sprostowanie.
    AR

  • 3. Data: 2003-01-17 14:48:32
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-01-17 16:21:16
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]
    > komputer. Skontaktuj się z administratorem systemu".
    > Nie pomogło ponowne ściągnięcie pliku SpSetup z innego serwera ( Warszawa,

    Witam.
    Miałem podobny problem, napisałem na s...@z...gov.pl
    i bardzo szybko dostałem odpowiedź wraz z małym plikiem , który trzeba wgrać
    do katalogu gdzie jest zainstalowany PP.
    Działa bez problemów.
    Mogę podesłać ten pliczek - kto potrzebuje...

    Tomek
    Pozdrowienia z Gdańska

    FIRMUS - Tomasz Niedbała
    http://firmus.com.pl
    Serwis fabryczny SIEMENS-SIPLACE
    Oraz przedstawiciel serwisowo-handlowy SMT-Wertheim.

  • 6. Data: 2003-01-17 17:05:32
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Korzystam z dość starej wersji "Płatnika" (5.01.2600)
    A w tarnobrzeskim oddziałe ZUS nie przyjmują dokumentów jeżeli na nich nie
    jest napisane na górze 3.002. To nowy płatnik dodrukowuje.

> [...]
    > robić stycznia 2003 r., ale czy nie wystarczy w opcjach zmienić 7,75 % na
    Wystarczy. Tylko, że sam nie zmienisz nic w opcjach. Musi być wspomniana
    Łatka
    PawełJ

  • 7. Data: 2003-01-17 18:30:44
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Nie próbowałem jeszcze
    na 8

    > Wystarczy. Tylko, że sam nie zmienisz nic w opcjach. Musi być wspomniana

    Re: Przepraszam, że nie tnę, ale w/w istotne.
    W wersji (5.01.2600) czynię : aplikacja > opcje > stopy procentowe >
    ubezpieczenie zdrowotne > zmieniam z 7,75 na 8,00. Wykonuje. Raporty
    generuje wg nowej stawki. Podobnie onegdaj zmieniałem z 7,50 na 7,75. Nadal
    więc nie rozumiem jakie zadanie ma to uaktualnienie płatnika.
    Andrzej

  • 8. Data: 2003-01-17 20:05:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    7,75. Nadal
    > więc nie rozumiem jakie zadanie ma to uaktualnienie płatnika.

    W tejże samej wersji opcje te są u mnie niedostępne.
    (pola dodaj i usuń)

  • 9. Data: 2003-01-17 21:47:44
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Można zmienić ręcznie w pliku tekstowym: PpParametry.dat
    Działa bezproblemowo.

    Z.K.

  • 10. Data: 2003-01-18 08:51:51
    Od: walfal <w...@p...neostrada.pl>

    Dnia 17-01-2003 22:47, Użytkownik Zygmunt Kałuża napisał:
    > Można zmienić ręcznie w pliku tekstowym: PpParametry.dat
    > Działa bezproblemowo.
    >
    > Z.K.
    Sprawdziłem, działa. Podziękowania za prostotę.