  • Data: 2015-02-03 20:37:54
    Temat: Re: Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2015 o 18:12, Gotfryd Smolik news pisze:
    > OT:

    > Tak ku zaspokojeniu ciekawości, strzelę w ciemno - emeryci?

    No właśnie ponoć nie, ponoć Zwykłe Pracowniki, ale mają jakoś tak
    Fundusz Socjalny, że 7 szkół się zrzesza w 1 fundusz socjalny prowadzony
    w szkole X...

    Nie znam się na tym, jam prosty chłop ze wsi, mam uruchomić coś do
    wklepania i wysłania do Jaśnie Oświeconego Nie Przyjmujemy Papierowo A I
    Elektronicznie Tylko Od Tych Co Sobie Ich Wybierzemy[1] Urzędu.

    [1] w poniedziałek walczyłem z wysyłką pit-4r, bo US odrzucał podpisane
    kluczem Księgowej I Co Nam Pan Zrobisz, Wali Nas To, Że UPL-1 Złożyła
    Już Tydzień Temu, A My Se Odrzucamy I Masz Niezłożone i KARA