  • Data: 2011-03-31 18:41:36
    Temat: Re: Nie dodanie do KUP drobnych wydatków?
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    .

    > IMHO powinieneś Maddy za .... przeprosić, zamiast uśmieszki wklejać.

    Chyba żartujesz?
    Za jej impertynencje????
    Można w sposób normalny wyjaśniać róznice w rozumieniu tekstu, a nie robić
    wyjazdy na temat godności i kolejności czytania...
    bo to zwykły brak kulttury.

    > Nikt nie zaprzecza, że nie można, tylko dlaczego uciekasz od kwestii
    > uznawania za różne koszty składek z dwóch różnych tytułów.

    O czym ty piszesz?????
    Wątkotwórca wspomniał o składkach na PRACOWNIKA, a nie zleceniobiorcę! Z
    jego tekstu nie wynika nawet, że tylko pomylił oba pojęcia.
    A, niestety, z niektórych wywodów grupowych "mądrali" wyniakłoby dla słabiej
    obeznanemu, że za pracownika prawidłowe jest wliczanie w koszty w miesiącu
    ich poniesienia, co jest nie tylko bzdurą, ale może kogoś narazić na
    nieprzyjemnosci, jak zapałcone terminowo za styczeń składki za pracowników
    wliczy w koszty nie tego roku co trzeba.

    dK