  • Data: 2011-03-31 19:22:42
    Temat: Re: Nie dodanie do KUP drobnych wydatków?
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    .

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > O tym:
    > <q>
    > Przecież mozna mieć umowę o pracę i jednocześnie być zleceniobiorcą
    > swojego pracodawcy.
    > </q>

    > Możesz zaklinać rzeczywistość na 1001 sposobów -- ja tylko podkreśliłem,
    > co autor wątku napisał, a Ty raczyłeś zacytować...

    A pokaż mi chociaż JEDNEGO pracownika w Polsce co ma *wyłączne* umowę -
    zlecenie.
    Taka osoba to tylko i wyłącznie zleceniobiorca, ale nigdy pracownik.
    Art 2. Kodeksu Pracy.
    Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania,
    wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.

    dK