eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy › Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
  • Data: 2004-05-15 13:53:04
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ > Latet, ty się trzymaj przepisów ;)
    >+ > Powiedz skąd wziąłeś owe 1500 zł ??
    >+
    >+ Granica wejscia zakupionej czesci do Ewidencji Wysposażenia
    >+ (czy jak to sie tam nazywa).

    Tak się nazywa i tak podejrzewałem, ale:

    >+ Nie chodzi o EŚT.

    ...ale właśnie skoro NIE chodzi o EST, to NIE ma związku z ST !

    >+ Sam wtedy pisaleś (przyznales), ze to by sie nie oplacalo.

    Chyba jednak nie bardzo. Ja to się przyznaję, że odnosiłem się
    do problemu "czy wpisać do EW czy EST" - ale czy wpisać CAŁY
    KOMPUTER !
    I argumentem za wpisaniem do EST było uniknięcie *możliwości*
    przyszłych komplikacji w razie "ulepszania" :)
    Dla problemu "ulepszenie czy w koszt" granicą jest 3500 zł !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)