  • 11. Data: 2006-12-13 13:06:33
    Temat: Re: Nie odliczone 60% VAT od samochodu a likwidacja środka po roku
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gonia <g...@w...pl> w
    <news:elosaq$r20$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > ja bym zajrzała do ustawy
    > art.88
    > 3a. Nie stanowią podstawy do obniżenia podatku należnego oraz zwrotu
    > różnicy podatku lub zwrotu podatku naliczonego faktury i dokumenty celne
    > w przypadku gdy:
    > 2) transakcja udokumentowana fakturą nie podlega opodatkowaniu, jest
    > zwolniona od podatku - a kwota wykazana w fakturze nie została uregulowana

    Czyli, że jak? Twierdzisz, że można rozporządzenie zignorować?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2006-12-13 13:10:20
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-12-2006 o 14:06:33 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > gonia <g...@w...pl> w

    > Czyli, że jak? Twierdzisz, że można rozporządzenie zignorować?

    Jeśli minister nie miał delegacji do nadpisania ustawy rozporzadzeniem to
    możesz zingorować,
    ale musisz się liczyć że wybronisz to dopiero w jednej z wyższych instacji
    :)

  • 13. Data: 2006-12-13 13:48:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

> [...]
    > możesz zingorować,
    > ale musisz się liczyć że wybronisz to dopiero w jednej z wyższych instacji

    Oczywiście, że miał w art 92. ust. 1. punkt 1) rzeczonej ustawy,
    rozporządzenie wydał, a potem punkt uchylili ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2006-12-13 14:01:25
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-12-2006 o 14:48:26 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > t <r...@o...pl> w

    > Oczywiście, że miał w art 92. ust. 1. punkt 1) rzeczonej ustawy,
    > rozporządzenie wydał, a potem punkt uchylili ;>

    A no właśnie - pociągnijmy temat - IMVHO w takim wypadku w aktualnym
    stanie prawnym
    zapis w rozporzadzeniu jest nieważny, zgadza się ?

  • 15. Data: 2006-12-13 18:15:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

    > IMVHO w takim wypadku w aktualnym stanie prawnym zapis w rozporzadzeniu
    > jest nieważny, zgadza się ?

    Sam napisałeś czym taka interpretacja sie skończy :)

    Zwłaszcza patrząc na wypowiedzi w sprawie karanych kandydatów do sejmu --
    ten sam osobnik raz twierdzi, że będzie dotyczyć ukaranych po wejsciu w
    życie ustawy, a innym razem, że też tych wcześniej, ale przecież sie kara
    kiedys zatrze...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2006-12-14 07:34:13
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik 'Tom N' napisał:
    > gonia <g...@w...pl> w

    > Czyli, że jak? Twierdzisz, że można rozporządzenie zignorować?

    a jesteś pewny, że rzoporządzenie, o którym wspominasz jest
    obowiązujące? nie chce mi sie sprawdzać, więc jakbyś był uprzejmy podac
    co to za rozporządzenie

  • 17. Data: 2006-12-14 08:14:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gonia <g...@w...pl> w

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2006-12-14 10:40:08
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > gonia <g...@w...pl> w

    http://ks.sejm.gov.pl:8009/iz4/z-odp/z4334-o1.htm

    a tu sedno:
    W dniu 21 czerwca 2004 r. Trybunał Konstytucyjny w wyroku sygn. akt SK
    22/03 orzekł, że przepis § 50 ust. 4 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów
    z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o
    podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 109, poz.
    1245) w zakresie, w jakim pozbawia prawa do obniżenia podatku należnego
    podatnika VAT nabywającego towar czy usługę od podmiotu, który wystawił
    fakturę wraz z kwotą podatku, gdy dana sprzedaż nie była objęta obowiązkiem
    podatkowym albo została zwolniona od podatku, a kwota wykazana w fakturze
    została zapłacona, jest niezgodny z art. 64 ust. 2, art. 64 ust. 3 w związku
    z art. 84 i art. 92 ust. 1 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-02-02 22:19:30
    Temat: paxil and breast feeding
    Od: s...@y...com (Jenny)