    From: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Date: Wed, 25 Feb 2004 07:26:47 +0100

    "Maciek Bartnik" <m...@b...polbox.com> wrote
    > na telefonie. Pod koniec stycznia dostałem fakturę za modem do
    > neostrady, ale na osobę prywatną, a nie na firmę, chociaż umowę
    > zawierałem na firmę.

    Nie wiem czy dobrze mysle, ale czy przypadkiem jesli zawre umowe nie jako
    osoba
    prywatna tylko na dzialalnosc gospodarcza i mam na to papierek gdzie czarno
    na
    bialym widnieje informacja ze umowa zawarta z "firma" taka i taka, to jak mi
    ktos przysle fakture na moje prywatne nazwisko, to ona jest wyludzeniem?
    Osobiscie przeciez nic nie zamaialem, to dlaczego mialbym placic?

    Pewnie problemem bedzie to, ze taka DG, to zafna firma, tylko os. prywatna
    jednak
    i ze to prawie to samo. Ale jednak... to nie jest to samo. Konto musze miec
    firmowe
    do rozliczen z fiskusem... wiec jednak jakas drobna roznica jest.

    Maciek jako Maciek - powinien zlozyc rekalmace, ze on nic nie zamawial i
    nie wie po co ta faktura (i nie placic)
    DG "Uslugi jakiestam" - powinna zlozyc reklamacje, ze nie ma jeszcze
    faktury... albo
    zalozyc ze widocznei wystawia z opoznieniem i czekac (ja na pierwsza fakture
    za telefon
    z TPSA czekalem prawie 3 miesiace).

    Dobrze mysle? To tylko moje przemyslenia.

    Pozdrawiam,
    Janusz