    From: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Date: Wed, 25 Feb 2004 21:26:09 +0100

    Dnia 2004-02-24 23:08, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Jeśli wezwałeś ich _na_ _piśmie_ do skorygowania błędnie wystawionej
    > faktury i oni odmówili, to - ja na Twoim miejscu tak bym zrobił -
    > powinieneś teraz wysmarować pismo do właściwej izby skarbowej ze
    > skargą na odmowę wystawienia poprawnej faktury... Do wiadomości
    > T(ego)PSA.
    Na piśmie jeszcze nic z nimi nie załatwiałem, poza podpisaniem umowy,
    ale chyba mimo wszystko wysmaruję pismo do US, bo jaka to różnica, czy
    zgłaszałem problem na piśmie, czy nie? Pismo mogę do TPSA wysłać jedynie
    pocztą, więc nie dostanę potwierdzenia jego złożenia. Zawsze mogą się
    wykpić, że nic nie dostali.

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /