  • 1. Data: 2004-09-19 09:43:16
    Temat: Niejawna data wystawienia faktury
    Od: jarek <"j_a_r_o_c_h_y_b"@usun_wszystkie_podkreslenia.o2.pl>

    Wiadomo, że dokument zwany fakturą musi w swej treści posiadać
    datę wystawienia. Na fakturze od jednego z kontrahentów nie znalazłem
    napisu "Data wystawienia:xxx", jest tylko napis:
    nazwa_miasta, dn. xxxx

    Czy powyższa informacja jest datą wystawienia faktury,czy też
    jest datą drukowania faktury ?

  • 2. Data: 2004-09-20 06:35:08
    Temat: Re: Niejawna data wystawienia faktury
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jarek" <"j_a_r_o_c_h_y_b"@usun_wszystkie_podkreslenia.o2.pl

    napisał w wiadomości news:cijk8v$oh0$1@stargard.srg.vectranet.pl...
> [...]
    > nazwa_miasta, dn. xxxx
    >
    > Czy powyższa informacja jest datą wystawienia faktury,czy też

    drukowanie = wystawienie

  • 3. Data: 2004-09-21 08:20:10
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    jarek pisze:

> [...]
    > nazwa_miasta, dn. xxxx
    >
    > Czy powyższa informacja jest datą wystawienia faktury,czy też

    Po ktoptkim zastanowieniu dochodze downiosku, ze nie ma obowiazki
    na FV umieszczac napisu "data wystawienia", jest obowiazek
    umieszczenia daty wystawienia...

    Wiec chybajest OK

    Boguslaw