  • 11. Data: 2010-11-10 14:36:10
    Temat: Re: Nieoczekiwana zapłata
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-10 14:15, tomek pisze:
    > On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

    i donos do US za brak faktury :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 12. Data: 2010-11-10 14:57:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/10/2010 02:23 PM), tomek wrote:
    [...]
    > Bezpodstawne wzbogacenie to raczej nie jest, bo w tytule przelewu jest
    > napisane o co chodzi.

    Ja bym na twoim miejscu ugryzł to w ten sposób:

    1. jeżeli bardzo nie chcesz tej kasy (co trudno mi zrozumieć ale
    przyjmuję do wiadomości że tak być może), to wysyłasz info do klienta że
    dostałeś przelew na kwotę taką a taką której nie możesz powiązać z
    żadnym ich zobowiązaniem wobec ciebie, wobec czego prosisz o dyspozycję
    co z tą kasą zrobić - w przeciwnym wypadku zostanie ona zaliczona na
    poczet przyszłych zobowiązań.

    Przelewasz tą kasę na jakąś lokatę i sobie czeka :).

    2. jeżeli jednak ta kasa ci się przyda - wystawiasz na nią fakturę.

    p. m.

  • 13. Data: 2010-11-10 15:10:21
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 10.11.2010 15:36, Kotlet wrote:

    > i donos do US za brak faktury :)

    Ty doniesiesz?

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-11-10 15:13:16
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 10.11.2010 14:26, Liwiusz wrote:

    > Czyli o co?

    O poradę w konkretnym dniu, gdyby było rutynowe "zasilenie konta" albo
    "przelew" to bym nie zawracał głowy grupie.

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2010-11-10 15:16:31
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 10.11.2010 15:57, mvoicem wrote:
    > (11/10/2010 02:23 PM), tomek wrote:
    > [...]
    >>

    > Ja bym na twoim miejscu ugryzł to w ten sposób:
    >
    > 2. jeżeli jednak ta kasa ci się przyda - wystawiasz na nią fakturę.

    Wg mnie nie ma tutaj odpłatnej usługi do zafaturowania.
    Jaką miałbym przyjąć datę sprzedaży ?

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2010-11-10 15:42:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/10/2010 04:16 PM), tomek wrote:

    > Wg mnie nie ma tutaj odpłatnej usługi do zafaturowania.
    > Jaką miałbym przyjąć datę sprzedaży ?

    Skoro w tytule przelewu jest data - to prawdziwą. Datę wystawienia
    kontrdatowałbym.

    p. m.

  • 17. Data: 2010-11-10 15:56:45
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 10.11.2010 16:42, mvoicem wrote:

    > Skoro w tytule przelewu jest data - to prawdziwą. Datę wystawienia
    > kontrdatowałbym.

    Gdybym chciał "kombinować" z datami to bym nie rozgrzebywał wątku na
    formum publicznym.

    W tej chwili skłaniam się do wystawienia faktury z datą sprzedaży taką
    jak data przelewu, i opisaniem jej w ten sposób że przyjmuję datę
    przelewu jako datę zaakceptowania usługi przez klienta - czyli jej
    wykonania.

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2010-11-10 18:08:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tomek wrote:

    > Wg mnie nie ma tutaj odpłatnej usługi do zafaturowania.

    A duża ta kwota? Może mój numer konta by coś pomógł?
    :-)

  • 19. Data: 2010-11-10 18:28:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

    > Wg mnie nie ma tutaj odpłatnej usługi do zafaturowania.

    Jest czynność wykonana "na rzecz", jest jej akceptacja przez klienta,
    jest zapłata. Czego brakuje?

    > Jaką miałbym przyjąć datę sprzedaży ?

    IMO datę która stanowi dowód zawarcia umowy - a Ty się dowiedziałeś,
    że klient akceptuje odpłatność z datą przelewu. Tak jak napisałeś
    dwa posty później.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2010-11-11 15:03:36
    Od: Kotlet <K...@n...eu>