  • 1. Data: 2002-09-24 23:11:18
    Temat: Re: Nota korygujaca - lekko OT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Dopiero co przyuważyłem (googlując :)) więc
    czym prędzej się czepiam ;) :
    Tristan Alder napisał był:
    >a) pamiętaj, że notę wystawia NABYWCA (odbiorca faktury) i dotyczy ona
    >spraw NIE ZWIĽZANYCH Z CENAMI I ILOŒCIA!

    Dobrze gada...

    >b) proszę bałdzo:
    >
    >Wystawca noty korygujšcej:
    >
    > <<<DANE NABYWCY>>>>
    >
    >Wystawca korygowanej faktury VAT:
    >
    > <<<DANE TWOJE>>>>

    No to ja cię przepraszam, ale jeśli *ja* wystawiam
    notę - to pod wystawcą mają być "dane moje" a pod
    wystawcą faktury "dane sprzedawcy" !

    [...]
    >(czytelny podpis osoby upoważnionej do potwierdzenia noty)

    Czytelny i podpis... sam wiesz, było wałkowane :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (któren właśnie musi notę wystawić więc profilaktycznie
    się doszkalał :))