  • 1. Data: 2002-09-25 06:21:50
    Temat: Teoria państwa i prawa
    Od: Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl>

    Uznacie to pewnie za b?achostk? ale poszukuje wyjaœnie? kilku poj?ae dot.
    prawa - gdzie mog? znale?ae to w internecie. Przepraszam za k?opoty i z
    góry dziekuje.
    Kasia

  • 2. Data: 2002-09-25 17:10:16
    Temat: Re: Teoria państwa i prawa
    Od: "Slawomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Katarzyna Nadolska" <k...@c...com.pl> napisal
    w wiadomosci news:3D9155FE.A77FDFCF@compensa.com.pl...
    > Uznacie to pewnie za błachostkę ale poszukuje wyjaonień kilku pojęć dot.
    > prawa - gdzie mogę znależć to w internecie. Przepraszam za kłopoty i z
    > góry dziekuje.
    > Kasia

    A moze tak wiecej szczególów?

  • 3. Data: 2002-09-26 17:31:52
    Od: "Wayland" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Katarzyna Nadolska" <k...@c...com.pl>
    napisala
    > Uznacie to pewnie za błachostkę ale poszukuje wyjaonień kilku pojęć dot.
    > prawa

    Jakich pojec? Konkretnie. Najlepiej wymienic i wtedy mozna cos pomoc.

    Pozdrawiam Wayland

  • 4. Data: 2002-09-27 05:58:25
    Od: Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl>

    Szukam: wyjaœnienie samego poj?cia prawo, norma prawna, przepis prawny,
    stosunek prawny, zdarzenie prawne, prawo podmiotowe i przedmiotowe,
    uprawnienia i roszczenia.
    Pozdrawiam Kasia

    Wayland napisa?(a):

  • 5. Data: 2002-09-28 21:10:11
    Od: "Wayland" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Szukam: wyjaonienie samego pojęcia prawo, norma prawna, przepis prawny,
    > stosunek prawny, zdarzenie prawne, prawo podmiotowe i przedmiotowe,

    Wyjasnienia przeslalem na priv'a.
    Pozdrawiam Wayland

  • 6. Data: 2002-09-30 06:01:08
    Od: Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl>