  • Data: 2008-04-04 06:10:49
    Temat: Re: Nowa DG a zaliczka na podatek dochodowy
    Od: m_kola <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 00:17, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Ktoś to (dość dawno) szczegółowo wyłuszczał, powinno byc w archiwum.
    > Mniej więcej sprowadza się do braku stwierdzenia "podatnik może"
    > w art.44 (więc podatnik NIE MOŻE nie odliczać sobie "kwoty wolnej",
    > poprzez stosowanie innej skali niż ustawowa).
    > Jest jeszcze pytanie o "hak" w tej postaci, że ustawa nie nakazuje
    > bezwzględnie "wycofać" zgłoszenia u płatnika w trakcie roku,
    > o czym ktoś wspominał dla odmiany niedawno :), bo nakaz złożenia
    > informacji jest w art.32.1c, zaś obniżenie zaliczki w art.32.3,
> [...]

    no właśnie osoba, która mi o tym mówiła nie doprecyzowała o jaki
    sposób rozliczania chodzi chociaż wie, że ja rozliczam się wg skali.
    Ale dzięki wielkie, będę miał teraz o czym podyskutować i muszę w
    takim razie to wyprostować. Jeśli jestem w trakcie pierwszego miesiąca
    prowadzenia działalności to do kiedy powinienem takie coś u pracodawcy
    złożyć? Do końca miesiąca, do końca roku? Jak obstawiasz?