  • 1. Data: 2009-09-22 18:28:07
    Temat: Nowa firma DG. - jak wpisac laptopa oraz auto
    Od: "ScSi" <f...@w...pl>

    Witam!
    Zakładam firmę i w związku z tym mam 2 pytania.
    Posiadam laptopa zakupionego w lipcu tego roku na paragon. Firmę zacząłem
    zakładac w tym miesiącu, a rusza w październiku. Jestem(będę) na książce
    prz.-roz. 18% i na pełnym vacie.

    Mam pytanie jak mam wprowadzic tego laptopa? (wartośc lapa na paragonie
    3499zł)

    Posiadam samochód który zakupiłem w zeszłym roku za kwotę 1500zł (auto
    rynkowo warte jest około 3000zł)
    (samochód zakupiony na umowę k/s)
    Czy mogę go wprowadzic do firmy, jak tak to w jaki sposób?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-09-23 18:29:11
    Temat: Re: Nowa firma DG. - jak wpisac laptopa oraz auto
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Sep 2009 20:28:07 +0200, "ScSi" <f...@w...pl> wrote:

    >Mam pytanie jak mam wprowadzic tego laptopa? (wartośc lapa na paragonie
    >3499zł)
    Mozesz wprowadzic na smyczy lub wniesc w torbie albo w pudelku.

    >Posiadam samochód który zakupiłem w zeszłym roku za kwotę 1500zł (auto
    >rynkowo warte jest około 3000zł)
    >(samochód zakupiony na umowę k/s)
    >Czy mogę go wprowadzic do firmy, jak tak to w jaki sposób?
    "Firma" to Ty. Wiec co chcesz wprowadzac? Mozesz go smialo uzywac
    "sluzbowo" bez zadnych formalnosci.

    WAM

    PS. Jakie pytanie taka odpowiedz ;)
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2009-09-24 19:27:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Sep 2009, WAM wrote:

    > Mozesz wprowadzic na smyczy lub wniesc w torbie albo w pudelku.

    :)
    Ale może jeszcze "ująć".
    Przynajmniej nie będzie pustej EST, skoro i tak powinna być :|

    pzdr, Gotfryd