  • 1. Data: 2002-09-30 10:47:50
    Temat: Nowa ustawa - darowanie dlugow
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam!
    Czy ktos wie moze cos na temat nowej ustawy, ktora umozliwia przedsiebiorstwom
    ubieganie sie o umorzenie czesci naleznosci wobec Fiskusa czy ZUS-u (do 85%)?

    Jakiego rodzaju warunki trzeba spelnic, zeby sie o to ubiegac?

    Z moich informacji wynika, ze ustawa wchodzi w zycie 1 pazdziernika. Firmy maja
    45 dni na przedstawienie planu restrukturyzacji czy cos w tym stylu...

    Czy zna ktos jakies szczegoly, czy potrafi wskazac jakas pomoc?

    jesli na priv to prosze na j...@h...pl
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-10-01 07:15:18
    Temat: Re: Nowa ustawa - darowanie dlugow
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    treść ustawy jest na stronach internetowych ministerstwa finansów
    www.mofnet.gov.pl

  • 3. Data: 2002-10-01 08:43:41
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

[...]

    Dodatkowe pytanie w radio słyszałem, że ustawa dotyczy firm zatrudniających
    ponad 1000 osób a w ustawie nie mogę tego znaleźć - jak to jest naprawdę ?
    Pozd. Mietek

  • 4. Data: 2002-10-01 10:40:25
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

    Jest też na ten temat w:
    www.gazetaprawna.pl/numety/19002-795/finanse-duzym.h
    tm

  • 5. Data: 2002-10-01 16:45:20
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    przedsiebiorstwom
    > ubieganie sie o umorzenie czesci naleznosci wobec Fiskusa czy ZUS-u (do

    Część postu skasowałem.
    Polecam lekturę Ustawy.