  • 1. Data: 2004-03-29 07:41:14
    Temat: Nowa ustawa o VAT - co z naprawami?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Mam kombi (fabryczna homologacja na ciężarowy) już wiem ze raczej VATu
    od paliwa nie odliczę, a co z naprawami, dalej mogę odliczać VAT, zawsze też
    ubezpieczałem się od kwoty netto, i jak miałem szkodę to ubezpieczyciel
    oddał mi za naprawę kwotę bez VATu, a VAT sam sobie musiałem odliczyć, jak
    to będzie teraz?

    pozdrawiam
    Mariusz

    PS.
    Jak nic nie będę mógł odliczać to może opłaca mi się przerejstrować auto na
    osobwe?

  • 2. Data: 2004-03-29 10:15:48
    Temat: Re: Nowa ustawa o VAT - co z naprawami?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Mam kombi (fabryczna homologacja na ciężarowy) ...
    . ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Jak nic nie będę mógł odliczać to może opłaca mi się przerejstrować auto
    na
    > osobwe?

    To może być chyba trudne...

    Nie śledziłem dokładnie tego tematu, Ma to związek z tym popieprzonym
    wzorem... "ileś tam kg x ileś tam miejsc siedzących, ma dać jakąś tam
    ładowność?
    Nubira II Van (kombi) z fabryczną homologacją przestaje się łapać?

    Pozdrawiam
    Tomek (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)