    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Sat, 1 Feb 2003 22:20:10 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Uprzejmie solidaryzuje się ze zdaniem mojego szanownego przedmówcy.
    > Chciałbym dodać ponad to, że jest to program zrobiony przez dyletanla,
    > amatora, nie mającego wcześniej nic wspolnego z tworzeniem programów tego
    > typu.
    A czy były programy tego typu wcześniej?
    > Ale nic to.
    > Ten, który sprawdzał przydatność tego programu dla potrzeb ZUS i płatników
    > składek ,
    Płatnik składek nic tu nie ma do gadania. jest zmuszony przepisem żeby robić
    w tym konkrentym programie. i na pewno płatnik w wiekszości przypadków sie
    nie przydaje a jedynie przeszkadza.
    najprawdopodobniej był w stanie "pomroczności jasnej", no bo jak
    > wyjaśnić inaczej dopuszczenie takiego bubla do obrotu.
    Czy aby na pewno jest to bubel? - chodzi mi o sam w sobie program,pomijając
    sprawy reformy. Sam w sobie program aż tak tragiiczny nie jest. mam tu na
    mysli Płatnika a nie cały system reformy ZUS

    > Jedynym wygranym jest właściciel firmy Prokom - właściciela praw
    autorskich,

    > który za każdym razem zbiera pieniądze za kolejne buble.
    Może w całym interesie o to chodziło.?
    Teraz prawdopodobnie zus wyda płytki z wersją 4.01.001 ale ponieważ już
    wiadomo że wersja jest stara, to zanim trafi ona do użytkownika w internecie
    pojawi się nowa wersja a zus zostanie z setkami tysięcy płyt, bo będzie
    musiał zrobic nowe.
    > I nic nie pomagają uwagi kierowane do ZUS i do Prokomu o idiotycznym
    > sposobie dziłania programu.
    A to pewnie dlatego że nikt nie jest winien. :-)
    PawełJ