    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Sun, 2 Feb 2003 11:46:54 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Ja wiem, że można przenieść archiwum plikow - wymieniałem ostatnio
    komputer,
    > dyski itd i przeniosłem wszystko ze starej maszyny bez problemu, ale dałem
    > głos w dyskusji nad "przyjaznością" instalatora dla zwykłego użytkownika -
    > przedsiębiorcy zmuszonego do zainstalowania Płatnika przez ZUS. W końcu
    nie
    > każdy "bawi się komputerem" od dziecka, a nie ma powodu zmuszać ludzi do
    > płacenia za trywialną instalację.
    Trywialną dla kogoś, kto zna windows. Ale znam ludzi, którzy wolą zapłacić
    co miesiąc za to żeby ktoś im zrobił płatnika, niż "eksperymentować"
    samodzielnie.
    > WSm
    I oczywiście masz rację. Ale ZUS na pewno tego nie wziął pod uwagę, że każdy
    płatnik zna windowsy i umie np robic kopie.
    Pamiętam wypowiedź jakiegoś rzecznika ZUS-u kiedy wchodził przekaz
    elektroniczny. Ktoś powiedział, że prowadzi małą firmę i nie stać go na
    kupno komputera.
    Na to rzecznik ZUS odpowiedział, że nie musi go kupować, bo są biura
    rachunkowe, które z pewnością takim małym płatnikom pomogą :-)
    Widzisz więc, że ZUS "pomyślał o wszystkim"
    Wydaje mi się, że program jest jaki jest i w tej wersji nikt juz nic nie
    poprawi. Można pewne sugestie wysłać do Prokomu, a to czy coś w tej sprawie
    zrobia to już ich wola.
    PawełJ