    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Tue, 11 Feb 2003 18:15:16 +0100

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b2b9op$jcg$1@news.onet.pl...

    > No nie wiem czy to była poprawka-łatka czy poprawka-nowa wersja z nowej
    > płytki :(
    > Ale ZUS nic nie wspomina że nowy płatnik ma chodzic z win 95osr2.
    Najniższa
    > wersja to win 98.
    > Chodzi komus na 95?
    > PawełJ

    Mając Windows 95 nie mam zamiaru z powodu Płatnika zmieniać systemu na
    Windows 98.
    Wersja Płatnika 2.001.xxx chodzi i dalej muszę w tej wersji wystawiać kwity
    do ZUSu.
    Problem w tym, że podobno ZUS odmawia przyjęcia teraz wydruków z innej
    wersji niż najnowsza 4.001.001.
    Co robić ? Chyba trzeba będzie ręcznie wypełniać ZUSy lub wysyłać im pocztą
    wydruki ze starej wersji Płatniak (który po wstawieniu nowych danych liczy
    całkiem dobrze).

    Z.K.