  • 1. Data: 2003-02-11 10:41:38
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "Nick w polu From:" <a...@a...pl>

    ZO PZF Rzeszów napisał(a):

    > Niestety nowa wersja Płatnika 4.00.001 nie chce się w ogóle
    > uruchomić: komunikaty:
    > "Plik PP.EXE jest połączony z brakującym eksportem KERNEL32.DLL.
    > Get Disk Free Space ExA"
    >
    > Plik KERNEL32.DLL jest na swoim miejscu. Co robić ? Jak zmusić
    > Płatnika do uruchomienia ?
    >
    > Z.K.

    Musisz miec Win 95 osr2 conajmniej..

    --
    Nocti

  • 3. Data: 2003-02-11 12:58:32
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Użytkownik "Nick w polu From:" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Niestety kolejna mina ze strony ZUS PROKOM , musisz sobie kupic ( wcale nie
    tani ) nowszy system operacyjny. Windows 95 mozesz wyrzucic na smietnik,
    ale nie martw sie podobno kiedyc w tym ................. kraju ma sie
    poprawic :(
    pp

  • 4. Data: 2003-02-11 13:28:08
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Nick w polu From:" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz miec Win 95 osr2 conajmniej..

    Chyba rzeczywiście problemem jest stara wersja systemu operacyjnego Win 95 -
    ale skąd wziąć poprawkę OSR2 ?

    Z.K.

  • 5. Data: 2003-02-11 13:57:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Nick w polu From:" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba rzeczywiście problemem jest stara wersja systemu operacyjnego Win
    95 -
    > ale skąd wziąć poprawkę OSR2 ?

    Kupic....

    Chyba nie oczekuje Pan rady - ukrasc...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-02-11 14:18:01
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2avdt$es9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> wrote in message

    > 95 -
    >
    > Kupic....
    >

    > Chyba nie oczekuje Pan rady - ukrasc...

    Oczywiście nie oczekuję rady aby ukraść, ale skoro mam Windows 95 to chyba
    poprawka do wersji 95 OSR2 jest darmowa ?

    Z.K.

  • 7. Data: 2003-02-11 16:51:48
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Oczywiście nie oczekuję rady aby ukraść, ale skoro mam Windows 95 to chyba
    > poprawka do wersji 95 OSR2 jest darmowa ?
    >
    > Z.K.
    No nie wiem czy to była poprawka-łatka czy poprawka-nowa wersja z nowej
    płytki :(
    Ale ZUS nic nie wspomina że nowy płatnik ma chodzic z win 95osr2. Najniższa
    wersja to win 98.
    Chodzi komus na 95?
    PawełJ

  • 8. Data: 2003-02-11 17:15:16
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > płytki :(
    > Ale ZUS nic nie wspomina że nowy płatnik ma chodzic z win 95osr2.

    Mając Windows 95 nie mam zamiaru z powodu Płatnika zmieniać systemu na
    Windows 98.
    Wersja Płatnika 2.001.xxx chodzi i dalej muszę w tej wersji wystawiać kwity
    do ZUSu.
    Problem w tym, że podobno ZUS odmawia przyjęcia teraz wydruków z innej
    wersji niż najnowsza 4.001.001.
    Co robić ? Chyba trzeba będzie ręcznie wypełniać ZUSy lub wysyłać im pocztą
    wydruki ze starej wersji Płatniak (który po wstawieniu nowych danych liczy
    całkiem dobrze).

    Z.K.

  • 9. Data: 2003-02-11 19:34:08
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    pocztą
    > wydruki ze starej wersji Płatniak (który po wstawieniu nowych danych liczy
    Już niedługo ma wejść w zycie wysyłanie internetem dokumentów od firm, które
    mają na stanie 5 pracowników. Cos mi się zdaje że od maja tego roku.
    I już wtedy musisz miec nową wersję.
    A jeżeli chodzi o windowsa to z tego co wiem to już nie ma w sprzedaży
    win'98. Jest genialny :-) XP.
    Także chyba cię nie ominie niestety...
    PawełJ

  • 10. Data: 2003-02-11 20:27:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-02-2003 20:34, Użytkownik pawel J napisał:

    > A jeżeli chodzi o windowsa to z tego co wiem to już nie ma w sprzedaży
    > win'98. Jest genialny :-) XP.
    Pleciesz. Nie ma boxa, ale OEM dostaniesz bez problemu.
    To informacja ze źródeł zblizonych do dpbrze poinformowanych :-))

    Zreszta nigdy na oczy nie widziałam win98 box :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl