  • 1. Data: 2003-02-11 10:32:27
    Temat: Kupno mieszkania na kredyt w 2002 - co sie da odpisac?
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    Witam,

    No wlasnie, tak jak w tytule... w 2002 roku kupione mieszkanie na kredyt.
    Mieszkanie z rynkui wtornego. Czy ktos moglby jasno napisac co mozna a co
    nie
    odliczyc? A co bedize mozna w tym roku?
    Odsetki od kretydu podobno. Czy cos jeszcze? Jakies koszta notarialne czy
    prowizje
    bankowe czy cos? Wpisowe do spoldzielni? Nie wiem :)

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2003-02-12 10:58:26
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Odsetki od kretydu podobno. Czy cos jeszcze? Jakies koszta notarialne czy
    > prowizje
    > bankowe czy cos? Wpisowe do spoldzielni? Nie wiem :)

    Niestety, jeśli chodzi o rynek wtórny, to nie możesz odliczyć odsetek od
    kredytu. Trwają prace na nowelizacją rzeczonej ustawy, ale na razie nic z
    tego. Tylko rynek pierwotny.
    Możesz odliczać tylko wydatki na remont.

    Pozdrawiam
    też Janusz :)

  • 3. Data: 2003-02-13 06:38:26
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Janoush" <j...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > tego. Tylko rynek pierwotny.
    > Możesz odliczać tylko wydatki na remont.

    Ojoj...Szkoda bardzo bo jakby na to nie patrzec to odsetki sa dosc spore :(
    No nic, pozostaje nadzieja, ze cos zmienia na lepsze :)

    Dzieki za info, pozdrawiam :)
    Janusz